wtorek, 26 sierpnia 2014

Moje sposoby na naukę

Hej!
W dzisiejszym poście chcę przedstawić moje sposoby na naukę.
Każdy chce się nauczyć jak najlepiej, żeby dostać najlepszą ocenę na kartkówce 
czy sprawdzianie. Mam wiele sposobów, ale ten według mnie
jest najłatwiejszy i najlepszy.

1. Karteczki.
Najlepszym rozwiązaniem są kolorowe karteczki.
Możemy po nich pisać kolorowymi mazakami, czy też normalnym długopisem.
Na jednej stronie piszemy słowo kluczowe, a na odwrocie wytłumaczenie i tylko
się nauczyć.
Nic skomplikowanego, prawda?

2. Kolorowe zakreślacze.
Kolorowe zakreślacze zapewne każdy z was je posiada.
Mózg szybciej zapamiętuje zdania, które są
napisane na kolorowo. Jeżeli ktoś nie lubi pisać kolorowymi mazakami i ucząc się piszecie długopisami z czarnym, czy też z niebieskim wkładem
proponuję kupić zakreślacze i podkreślać zdania,
3. Spinacze do notatek.
Pewnie się zdziwiliście po co mi takie spinacze.
Ale są bardzo przydatne! Żeby nie zapomnieć kiedy jest kartkówka czy jakiś test lub jeżeli nie możecie zapamiętać jakiegoś słowa to warto
poświęcić kilkanaście minut i ze zwykłego spinacza możemy zrobić coś naprawdę wspaniałego!
Jak widać efekt jest uroczy i nie trzeba wydawać 'kupę' kasy na jakąś tablicę korkową.


A jakie Ty masz sposoby na naukę?

13 komentarzy:

  1. Ja po prostu uczę się z książki i zapisuję najważniejsze informacje :) Również obserwuję i pozdrawiam :) Jutro nowy psot :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sposób z karteczkami jest naprawdę bardzo przydatny. Zawsze się sprawdza :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagrywaj więcej filmików :)

    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne sposoby : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe karteczki sa najlepszym sposobem;p
    Obserwuje;d
    ZApraszam;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję Ci za ten post, bo ja właśnie szukam sposobów na efektywną naukę.

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;) Pozdrawiam :D
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł ze spinaczami jest świetny! :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    U mnie konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki zdecydowanie pomagają w nauce, ze spinaczami jeszcze nie próbowałyśmy, ale to dobry pomysł ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne sposoby na naukę, też takie mam xD

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! zapraszam do mnie! http://whateveerhappens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne pomysły :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie wyobrażam sobie nauki bez kolorowych karteczek no i jakis zakreślaczy

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń