środa, 25 czerwca 2014

Summer is coming.

Hej!
Za niedługo wakacje, a dokładnie za dwa dni! Jezu jak ja się cieszę!
Nawet nie wiem, jak szybko zleciał ten rok szkolny. Nie udało mi  się zdobyć świadectwa z paskiem, a szkoda. Jeszcze tylko rok w podstawówce. Zastanawiam się już gdzie najlepiej pójść do gimnazjum 
i chyba idę do językowego, bo wielbię język angielski.
Nareszcie wakacje! Wreszcie wyśpię się, a nie będę wstawać o  szóstej.
Mam już plany, co będę robić przez te wspaniałe dwa miesiące.
Nie chcę stracić czasu na jakieś przesiadywanie w domu przed laptopem
czy  też przed telewizorem i być no life'em.
Na początku wakacji gdzieś tak przez dwa tygodnie będę siedzieć u siebie w Kielcach
i spotykać się z moimi koleżankami.
Natomiast później na  sto procent jadę do babci na wieś, rozłożę tam basen, będę chodzić do mojej kuzynki Natalii, chodzić do GOKu (Gminny Ośrodek Kultury) i siedzieć do późna na huśtawce, myśląc co robić jutro. Później jadę nad morze z rodzicami i z siostrą na tydzień i dalej u babci lub w Kielcach.
Tak właśnie zlecą mi tegoroczne wakacje!Mam nadzieję, że będą lepsze niż rok temu.
Życzę Wam udanych wakacji!










3 komentarze:

  1. super inspi:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wakacje już zaplanowane więc teraz zostaje mi życzyć aby były udane ;)/
    może wspólna obserwacja, odezwij się jak coś u mnie.
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też musiałam wstawać codziennie o szóstej, ale teraz gimnazjum mam praktycznie pod nosem :)
    Zapraszam do mnie: http://madebymartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń